IŠMOK IŠ SKAUTŲ (1–4 kl.). Vadovai veda užsiėmimus, kurių metu sužinoma apie skautus, skautiškus patiekalus, žaidimus, išgyvenimo gamtoje gudrybes, augalus ir jų panaudojimą ir t.t. Likęs laikas skiriamas refleksijai-trumpai viktorinai grupelėms (iš gautos informacijos), nugalėtojų apdovanojimui, bendriems žaidimams.
KELIONĖ Į PRAEITĮ (1–4 kl.). Grupės supažindinamos su kulinariniu paveldu arba maisto gaminimu lauko sąlygomis, dubenėlių ar krepšelių pynimu iš žolių bei kitais rankdarbiais, klausosi žemaitiškų istorijų, žaidžia liaudiškus žaidimus, dalyvauja žemaitiškų žodžių viktorinoje. Likęs laikas skiriamas senoviniams žemaitiškiems žaidimams („Kerė“, „Karalius“ ir kt.).
PARKO TAKAIS SU SKAUTAIS (1–4 kl.). Klasės dalyvauja skautoramoje – eina į nurodytus punktus, kur vedėjai po 10–15 min. veda užsiėmimus apie Plungės parką, skautų veiklą, uniformą, rikiuotės komandas, mazgus, žemėlapio ženklus ir pastabumo lavinimą. Vėliau klasė suskirstoma į dvi komandas ir dalyvauja strateginiame žaidime.
ĮŠOK Į SKAUTO BATUS (5–8 kl.). Padalinti į grupes vaikai eina į punktus, kur vadovai veda užsiėmimus, kurių temos: Lietuvos skautijos istorija, vertybės, metodika, simboliai, išgyvenimo gamtoje pradmenys ir gudrybės, augalų pažinimas ir panaudojimas, skautiški rankdarbiai, patiekalai bei įvairios skautiškos užduotys ir žaidimai. Likęs laikas skiriamas trumpai refleksijai-viktorinai grupelėms iš gautos informacijos, nugalėtojų apdovanojimui, bendriems žaidimams.
PRAMOGA SU TIKSLU (9-12 kl.). Atvykusi klasė supažindinama su vedėjais, veiklomis bei padalijama į 3–6 grupes (priklausomai nuo dalyvių skaičiaus), grupelės eina į punktus, kur vadovai veda užsiėmimus. Užsiėmimų temos: Lietuvos skautijos istorija, vertybės, metodika, simboliai, išgyvenimo gamtoje pradmenys ir gudrybės, maistinių bei vaistinių augalų pažinimas ir panaudojimas, skautiški rankdarbiai, patiekalai, užduotys ir žaidimai.
LAUMINĖJIMAI (1-4 kl.) * Edukacijos metus sužinoma apie Žemaitijos etninį paveldą (tarmę, smulkiąją tautosaką, sakmes, ratelius, žaidimus, dainas ir t.t., mokoma nusipinti nesudėtingą tautinę juostelę-apyrankę, pasigaminti šiaudinį žaisliuką ar nusipiešti ant medinės kaladėlės arba įsegamo ženkliuko, baltišką simbolį. Supažindinama su pagrindiniais pasaulio ir Lietuvos skautijos faktais, susiejant juos su mūsų šalies istorijos įvykiais, skautų tradicijomis, vertybėmis ir kt. Dalyviai taip pat gali išbandyti savo jėgas kliūčių ruože, nusileidžiant lynais, kopiant į alpinistinę sieną.
MISK MITAIS (5-8 kl.) * Tikslas – sukurti edukaciją apie lietuvių mitologiją, senovinius žaidimus, priartinti praeities reliktus prie šiuolaikinio pasaulio. Taip pat – suteikti įdomios informacijos apie mūsų mitologiją; ugdyti kūrybiškumą kviečiant piešti mitines būtybes, kurti istorijas; pamokyti pinti „laumių“ juostas arba iš žolių pasigaminti „aitvarų“ dubenėlį ar krepšelį; išmokyti žaisti senovinių žemaičių (baltų) žaidimų; pakviesti išbandyti savo jėgas kliūčių ruože, nusileidžiant lynais, kopiant į alpinistinę sieną.
SALA (9-12 kl.) * Edukacija aktuali, įtraukianti į nuotykį, istorijos kūrimą, joje svarbus tiek komandinis, tiek asmeninis vaidmuo. Tik nuo dalyvių, jų gebėjimo analizuoti, komunikuoti, priimti sprendimus, spręsti konfliktus, derėtis, dirbti komandoje priklauso, ar grupėms „pavyks išsigelbėti“ iš salos ir įveikti gamtos stichijas. Taip pat sudaroma galimybė išbandyti savo jėgas kliūčių ruože, nusileidžiant lynais, kopiant į alpinistinę sieną.
* pagal Kultūros paso programą.
PASTABA: Edukacijų programą galime keisti pagal pageidavimus.